Monday 17 September 2012

lovely


 "teacher will say that it's not mine"

  Evening with my dearest U (her homework projects too)... This is how i spent my sick day in the kitchen. Obviously - calm and cozy evening is perfect for now.... (sparkling sparkling sparkling)

Ech, na, jaukūs ir auksiniai rudenys, ar jau grįžtate pas mane? Sloga tai tikrai sugrįžo... ir ramumas gal truputį - bent savaitei, kol sėdėsiu namie :) Bet aš pasiilgau rudens - ne, dar ne to šalto, o šito - šiek tiek vasarojančio dar, trapaus, skambančio lyg varpeliais, su žvaigždėtais vakarais ir puodeliais cinamonų arbatos, daugybe minčių ir besisukančia galva... Dabar man sukasi galva - lyg nuo vatinių avinėlių... Myliu rudenius. Tikriausiai.

<< Gretute, U pavadino šitą mano darbą "mokytoja sakys, kad čia ne aš piešiau" :) o turėjo būti kažkas panašaus į "vasaros prisiminimą"... neblogai, ką? :))) Bet man tai tikrai vasaros prisiminimas, nors ir vėlyvos, bet labai labai vasaros ir labai labai nuostabios. Turbūt viena šilčiausių (ne pagal orą), šviesiausių, stebuklingiausių vasarinių naktų. Linkėjimai ir Lietuvos ir iš mūsų su U širdelių!!!! >>

R.

3 comments:

  1. Replies
    1. Myliu Jus ziaurei.. Nuostabus postas, labai nustebino taip netiketai prisiminti sita nuostabu vakara :)

      Delete
  2. Mylim tave be proto be pabaigos!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...